Betuloz Fattosc bir zorluğu yok arada acı hassasiyet oluyor o kadar dikkat etmezsen enfeksiyon riski var ama normal doğumda da var o risk başka sıkıntısı yok 😊
Deniz_deniz123 Fattosc ya biraz geç iyilesiyo insan biraz zorlaniyon agrin oluyo tabi iyi yani doğum kolay geciyo ben 12 gün surdu iyilesmem ama insan bebeğini görünce herşeyi unutuyo ağrı içinde zaten ilaç veriyolar
isimsizbebek Fattosc ben ilk gün ayağa kalktıktan sonra sürekli yürüdüm.. iki gece hastanede kaldım eve geldim.hic yatmadım . Kolay geçti..ama herkeste farklı oluyor
Sahika8989 Sezeryan 😅 guzel bisey ben oldum hic de sorun yasamadim. Guzel gecti evet biraz gobek kaliyo malum dogum yapiyoz bide benim bebek cok iriydi ben ufak tefek biseyim 🤪 belki bende sarkma kaldi. Bol bol gobegini bagla
Sahika8989 Fattosc dikis bikininin ordan kesiyorlar ust gobegini baglayacaksin canim korse kullanma bez bagla ki rahat edesin valla ben oyle cok rahat ettim. Ins ikincidede rahat rahat isimi gorurum
Arinna Fattosc 6 ay oldu doğum yapalı göbeğim kalmadı. İlk korse giyemedim. Doktorunda önermedi. Ama eczaneden bağlamak için bişey aldım belimi. Sardım hep. Ve yüksek bel tayt giydim. Karnım hiç yok