birşeylerin sonuna mı geldik yada hala başındamıyız bilmiyorum… kafam allak bullak etrafımdaki insanların bekle demesi suni sancı alma demesi beni dahada yordu şu birkaç günde… duamız herkesin sağlıcakla yavrusunu kucağına alması… birazdan hastanede karar verilecek doğumu suni sancılı mı gerçekleştireceğiz yoksa biraz daha bekleyecekmiyiz diye… Rabbim en hayırlı kararı vermeyi nasip etsin… dualarınızda eksik etmeyin güzel anneler. Herkese hayırlı sabahlar🌷