Neyazsamkabuletmiyorsun1 İlk bebeğim erkek şimdi kızıma hamileyim oğlum kolay oldu ama kız zor olur diyorlar öyle mi arkadaşlar son ayıma girdim korkuyorum 😭
Abzekh Neyazsamkabuletmiyorsun1 hiç doğum yapmadım ama negatif cümleye odaklanmak yerine pozitife mi odaklansak 🤗 ikinci doğumlar çok daha kolay olur gibi mesela 😬🥰