3461 Dilara-sadik Harbiden cok nazlı cıktı bu bebeler bende 39+4 üm hiç belırtı yok salı 40 oluyorum doktor o güne kadar bekleyelim dedi🙄
Dilara-sadik Asel61 valla doktora hiç belirtim yok dedim doğum birden başlayan bişey illa öncesinden belirti olcak diye bişey yok dedi bakalım Nasıl olacak hepimiz için hyırlısı olsun da sağlıkla doğuralım 🤲
AliSilan Mrskantar brnde 39 +3 den geliyorum tık yok 😁 ya birşey soracam 40 sonraya bırakmıyorlar doktorum sana 40 girince suni verecem dedi olmazsa sezeryan. 🙄
Dilara-sadik Mrskantar ayyy ne kadar daha bekletecek durumlar ne☺️artık iyice de zorluyolar elim ayağım şişti iyice🙊
Dilara-sadik AliSilan en son perşembe gittim bende 3.700 olmuş kilosu pazartesiye kadar bekleticem dedi pazartesi hazırlıklı gel duruma göre bakıcaz dedi suni vericek sanırım ama inşallah şu iki gün kendiliğinden başlar😬
Mrskantar Dilara-sadik AliSilan valla doktordan doktora fark ediyor sanırım bizimki 41 e kadar beklemesi normal ama sonrası ikiniz icinde riskli dedi salı 41 hafta olcak yatış yapalım dogumu baslatalım dedi 😄 cok heycanlıyım cok da korkuyorum😅
Dilara-sadik Mrskantar aynen 41 e kadar bekletiyorlar zaten çoğu doktor sıkıntı yoksa. Fakat 4 kiloya yanaştığı için normal doğumu zorlar diye pazartesi tekrar bakıcaz kilosuna göre dedi bana da.
hulyaca Gelecekleri yok nazlı çıktılar resmen 😅 ben de 39+4 üm pazartesi gününe kadar gelmezse pazartesi günü 39+6da fitille doğum başlatılacak bakalım. Karışık duygular içerisindeyim. Artık doğsun istiyorum 😍