Arapgelin Kansızlık varken sezeryan olan var mı aranızda? Ne yapsam yükselmiyo bi sorun olur mu çok korkuyorum
Semaykuntt Arapgelin bendim kan takviyesi yapiyorlar doguma gireceğin gün doktorun ayarlıyor marak etme zsten sana bir gün inc3den kan sayımı yaparlar ona gore yol işler doktor her sabah bir Kaşık pekmze 2 3 damal limon sık öyle iç ac karna limon pekmzein kana karışması i hızlandırıyor
busratunk5 Arapgelin kansız olanlar daha geç iyileşiyor ve agrısı çok oluyor ablamdan ve kendimden biliyorum. Kan değerim yüksekti ve çok kolay bi ameliyat oldu 12 saat sonra her işimi kendim yapıyordum
Melike48 Arapgelin canım bende oldum olası kansızlık var ilk gebeliğimde 13 yıl oldu tabi bilgisizdim ve çok sık dr a gitmediğim için verilen ilaçlarda midemi bulandırdığı için içmemiştim sezaryen di doğumda iki ünite kan vermişlerdi bana öyle doğuma girdim şuan 11+ 3 doktor ne verirse yok demeden ne gerekiyorsa kullanacağım üzülme herşeyin bir çaresi var iyi bir doktor ve verilen ilaçlar çok önemli gerisi Allahın takdiri tabiki 🙏🏼☺️
Sahrammm Arapgelin kansızlıkla iyileşmenin alakası yok kuzum önce onu söyleyeyim kan değerlerim düşük olduğu için kan ilacı takviyesi yaptı sezaryen sonrası da. Ben ilk gün kalktım bir daha yatmadım desem yeridir ne kadar yürür ne kadar hareket edersen dikişlerin esniyor. Tabi ki kişiye ve acı eşiğine bağlı doktorun kansızlık için seni takip edecektir merak etme
Deniz_deniz123 sorun olmaz canm sana sorarlar,zaten kan kaybedersen doğum anında sana,kan verillmi diye sende evet de,
Edaozdxxr busratunk5 benim aşırı derecede kansızlık ve demir eksikliğim var. 3 günde ayaklandım. Bence bu durum kişi ile alakalı biraz da.