Galiba doğum başlangıcı 🥺
39+1 olduk ve bu sabahtan itibaren 10 dakikada bir sertleşmeler olmaya başladı. Ve bu saat oldu hala devam ediyor. Normalde de oluyordu fakat günde en fazla 3 4 kez ama şimdi her 10 dakikada bir oluyor karnımdan sürekli ses çıkıyor kanala mı giriyor acaba diyorum yada bilmiyorum ne nişan ne su hiç bir şey yokken ortada sancıyla doğum yapan da oluyormuş neler oluyor bilginiz var mı acaba