Halidemat Merhaba 7 gün önce sezaryen oldum . Bir hafta sonra doktor kontrolü var özel bölgede tüyler çok büyümüş acaba kremle mi ağda ile mi almıştınız ? Ağdayı korkuyorum gerdirir yarayı dikişleri diye.Siz nasıl yaptınız ??
61Aysen Halidemat Bence en mantiklisi o durumda permatik kullanın yeni dogm yapmışsinz ağds cok sağlıklı gelmedi bana
DaisyMom Halidemat doktor zaten alttan muayene etmiyor sadece yara yerine bakip karindan ultrason yapiyor yani bana bu sekilde yapti.Hersey olabilir agda yaparken sorunda olabilir yada olmayabilir de.Krem veya permatik kullanin.Zaten surekli agda yapiyorsaniz bi defaligina sertlesmez.Gerek yok caninizi acitmayin bosuna 🤗
CanveAnnesi Halidemat Bende bir hafta önce sezeryan oldum. Duş alırken dikişli yeri kapatıyomusunuz, bir de pansuman vs. yapıyomusunuz acaba.
Halidemat CanveAnnesi su geçirmez Banu yapıştır dedi doktor .Bantı yapıştırıp banyo yaptım .Her gün baticonla pansuman yapıyorum