Kocak35 o uyuşma sınır skismasin dan oluyor benimde ellerimde oluyor son 2 haftadır bacaklarının altına yastık koymadan uyumayı dene benim bacak skintim o şekilde geçmişti bacak arama yastık alıp yattım sol taraf denmesinin sebebini bende çok yadırgamıştım başta sonra baya araştırdım bebeğe giden yemek borusu sol taraftaymış dpla yattigimiz da bebek daha iyi besleniyormus bizim ki tosuncuk gibi olunca 36 dan sonra sola yatmayı bıraktım uyku sersemi donmedigim takdirde sağ da uyuya kalmaya çalışıyorum deneyin sizde fark edersiniz kilosu daha hızlı ilerliyor özellikle yatmadan 1 bardak süt ve yanında 1 tane muz yiyip uyuyun anlarsınız demel istedigimi