Gorkemgozdegozde18 30 haftalık hamileyim bi oğlum var eşim göreve gitti ve gelemiycek doğuma yalnız gircem kafam psikolojim kötü oğluma annem bakacak ama yanimda eşim olmayacak ve kaç gündür ağrılarım var
Pumpkinsugar Gorkemgozdegozde18 anneniz babanız yanınızdaysa daha ne. Ne durumda olanlar var malesef.şükredin herşey yoluna girer
Gorkemgozdegozde18 Zuhal1 annem babam var babam gelip alır hastaneden hastaneye götürür ilk doğum normaldi bunda eşim de yanimda olmayacağı için sezeryan istiyorum
GamzeEgemen Sadece bebegine odaklan kuzum. Herseyde bir hayir vardir. Bebisi dusun mutlu gir doguma. Bazen hayatta olur boyle seyler. Cok kafana takma hayirlisi bu da boyleymis de. Morelini bozma ki bebegin saglikli mutlu dunyaya gelsin.
Gorkemgozdegozde18 GamzeEgemen inşallah saglikla gelir bazen haksızlık.yaptim gbi geliyor bebeklerime
Gulengozlerrr 37+6 yım eşim Somali’ye göreve gitti ne zaman gelecek belli değil bende tekim üzülme yalnız değilsin 🤲🏻
Gorkemgozdegozde18 Gorkemgozdegozde18 SKelebek yeni gitti malesef gelemiyor bu pandemden dolayı baya sıkıntı sizin eşiniz nerde
SKelebek Gorkemgozdegozde18 askeri personel malum gündemleri biliyorsunuzdur aylardır ayrıyız doğuma gelemeyecek gibi hatta belkide çocuk 5-6 aylık olana kadar gelemeyecek gibi
Gorkemgozdegozde18 SKelebek ayniyiz bizde de öyle 5 6 aylik once den doğumda olmayacak diye üzülüyordum şimdi yaşına yetişir mi diyorum
SKelebek Gorkemgozdegozde18 ne kadar zor hayatlar yaşıyoruz bazen değer mi diyorum bunca ayrılığa bir yol bir çare arıyorum
Gorkemgozdegozde18 SKelebek bende öyle düşünmek çok zor geliyor nasıl olacak herşey bebekle babanın ilişkisi babanın bizimle ilişkisi süreç o psikoloji çıkamıyorm içinden siz kaç haftalik hamilesiniz
SKelebek Gorkemgozdegozde18 31+4 canım sen? gerçekten çok zor psikoloji olarak çok zor çok yıprandığımı hissediyorum artık
Gorkemgozdegozde18 SKelebek çok üzme yıpratma kendi i bebek sen nasil hamilelik yaşarsan öyle etkileniyor kendine uğraşlar edin iyi düşün çok zor ama mecbur
Gorkemgozdegozde18 SKelebek kesinlikle bende öyleyim hele de bugün ama bi tane de oğlum var o minigim teselli ediyor bazen