1 saat önce Kan geldi biraz doktora söyledik hastaneye gidin geliyorum dedi nst girdik hocamız da geldi, açıklık yok sancı minicik. Eve gittik, yıne kan geldi bu sefer yatış verdi doktor yine geldik hastaneye. Ciğer geliştirici iğne yaptılar ve az önce gözümün önünde aşağı indi bebek 🤱 sabahı bekliyoruz. Ne zor iş ya bebek cidden.