Melisas Merhaba kızlar. Sağlık ocağım belediyenin belli bi haftadan sonra kart verip içine ücret yüklendiğini söyledi. Tüm gebelere (sağlık ocağına gebeyim diye kayıt başlatan) veriliyormuş. Kaçıncı haftada gelir mesaj ve ne kadar bilen var mı