9+2yim doktorum mutlaka yaptırmami söyledi. Ben gerçekten gerek var mı dedim. Down sendromu dışında ne getirisi var bu testin dedim. Gebelik zehirlenmesi, gebeliğin sıkıntılı mi değil mi yoksa çocukta organlarında başka sıkıntı var mı yok mu bunları görmek lazım. İkili test yaptırman lazım dedi. Benim bildiğim bu testi yaptırmayan da çok. Ben pozitif çıkıp üzülmek stres yapmak istemiyorum. Zaten anksiyete hastasıyım. Her şeye panik oluyorum. Beni daha çok strese sokar bu durum. Ne yapmaliyim