Selenery5441 İyi akşamlar anneler ben 7+1 haftalık hamileyim fakat doktorum kesenin küçük olduğunu söyledi böyle durumla karşılasan varmı
Senactn0402 Selenery5441 bende dün keseyi gördüm doktor 2 3 mm bekliyordum 7 mm maşallah felan dedi muhtemelen 14 mm değildir kuzum birdahaki kontrolünde sor kaç mm olduğunu düşük tehliken ya da gelişiminde gerilik var mı