Gry Biberon vermek zorunda kaldım göğüs ucumdan dolayı suan ucu cıktı biraz ama şimdide almıyor biberonla alışan bebeklerde oluyormuş sanırım . benim gibi olan var mıydı memeyi nasıl aldırabilrim.??
1987gokce Gry Merhaba instagramda Gülten ebe var senin gibi emziremeyen annelere yardım ediyor. Birebir olmasa bile belki msjlasarak tavsiyelerde bulunabilir sana. Inşallah emzirirsin.
Rabiaaaa Gry biberon kullanmadım ama benim bebeğimde 5 gün tutmadı 5.günün sonunda tuttu şükür biraz dua biraz sabır istiyor sanırım canım inşallah tutar bir an önce
Gry YazCilegi Evet onunla da emiyor ama onu alıp atmaya başladı eliyle durmuyor kımıl kımıl 15 günlük bundan sonra daha da zor olur onunla bi de sadece uc kısmı cektiği için onlarla bi süre sonra aşırı acıyor. Ben göğsümü alsın istiyorum😢
deletedmom11 SiLikon göğüs ucu aLın yada en basit yöntem şırınga iLe çekerek göğüs ucunu çıkarabiLirsin emebiLeceği kdr çıkıyoLar geneLde
Gry deletedmom11 cıkartıyorum öyle de biraz alıp hemen kendini sağa sola sallıyor istemiyor. Biberonda kolaydı sanırım o yüzden . napıcam bilmiyorum sağıp sağıp vermel o kdar zor olmaya başladı ki.
Anneyim Gry biborana alışmış olabilir alişması zor degil ama biraz aç kalınca mecbur emecektir ama inat edip istemeye bilir de tekrar biboron verebilirsin maalesef ama dene biraz aç bırak göğsünü ver esmersen biboron kullanmadan devam edersin inşallah aşısı
YazCilegi Gry Göğsümü alsın istiyorum derken süt gider mazallah ya da bebek hepten unutur memeyi. Arkadasımın da göğüs ucu yok. Göğüs ucu kalkanıyla emziriyor,yaraları da var ama mecbur 😑
Gry Anneyim İnşallahh ya keşke biberon hiç vermeseydim. Arkadaşımın göğüs ucu hiç yok gibi ama emiyor bebeği. Ben deniyorum devamlı yok bi olmadı 😔
Duygudrk Gry benim bebeğim de aynı durumda erken doğduğu için başlarda ememedi mecbur sağıp verdim ama 30 günlük oldu ve süt ihtiyacı her gecen gün artıyor yetişemiyorum sağmak cok zor oluyor 5 dk emip bırakıyor memeyi oda zar zor aglayarak bende bi çözüm arıyorum 😢
Gry Duygudrk Ah ya inşallah bi çözüm buluruz. 🙏 sağarak cok zor ki nereye kadar yetişebiliriz. Hem emmedikleri için sütümüz azalabilir😔
Gry [bilinmeyen] Ben de öyle yapıcam artık. Hemen ağlıyor kızarıyor diye biberon veriyorum. Hemen pes ediyorum sanırım. Böyle ztn sağ sağ 6 ay düşünemiyorum olmaz yani.çok zor oluyor