Bburcuuu Kizlar komşumun testi pozitif çıktı bizde iki gün öncesi onlara gitmistik temaslı olduğumuz için bugün test yapıldı ve sonuç negatif. Sorum şu negatif çıksak dahi evde karantina devam ediyor mu ? Başından geçen varmı?
ags Bburcuuu temaslılarda karantina uygulanıyor kuzenim temaslı olmasına rağmen 14 gün ailece evden çıkmadılar. Sanırım zaten arayıp bilgi veriyorlar eğer görüştüğünü beyan etmişse
Asel61 Bburcuuu önce negatif çıkıp 10 gün icin de tekrar pozitife dönen insanlar var bence dikkat etmeli
Duygu4444 Bburcuuu canım sisteme girdilerse 14 gün karantinada oluyorsun doktora gitmen gerektiğinde 184 yada 112yi arayıp haber veriyorsun. Ayrıca ilk negatif çıkıp sonra pozitif çıkabilir kuluçka süresi 14 gün
Bburcuuu Elvanay bende öyle düşünüyorum ama nerden bilgi alicam karantina var mı yok mu normalde çalışıyoruz eşimde bende çünkü
neslihann87 Bburcuuu bi tanıdığımın annesi pozitif çıkmıştı temasta bulunmuşlar eşiyle ikiside test yaptırdı negatif çıktığı halde karantinada kaldılar evet kuluçka dönemi var hem kendiniz için hem çevrenizdeki insanlar için evde kalın bence
Bburcuuu neslihann87 bizde karantinada kalmak istiyoruz da prosedür ne onu merak ediyorum çünkü çalışıyorum ve iş yerine ona göre bilgi vermem gerek bana görede mantıklı olan karantinada kalmak