Vkdldkc Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim ve şimdiden gögüslerimin ağrısından duramıyorum dokunmaya gelmiyo ara ara kaşınıyo alt kısmında morarma gibi damarlar çıkmaya başlamış benim gibi aynı problemi yaşayan var mı sizce doktora danışmalı mıyım
Nida_Y Vkdldkc şimdiden derken ? Sizin zaten çok normal hassasiyet 18. Hafta olmuş ben 5. Haftadan beri göğüslerimle sorunluyum kıyafet giyerken bile acıyor karnımda sürdüğüm çatlak kremini biraz göğsüme de sürüp rahatlatmaya çalışıyorum
buseyusuf27 Vkdldkc cnm basem yagı alıp kullan hem karnına hem gögsune ama ucuna degdırmıxen etrafına surcen rahatlar bıraz bnmde en basından berı agrıyo sudyen gıyemıyorm sıstıler 75 ken 90 oldular 🙈😁 cok sukur dıyelım son aylarım ama buda geçecek anne olmak kolay degıl herseyın bır zorlugu var onlar ıcın dayancaz lahananın yapragını dokaptan cıkarıp gogsune koyabılrsın oda rahatlarıyor hayta sut kanallarını bıle acıyo