Bugün bir anda 39.2 ateşle hastaneye gittim 17+6 günlük hamileyim serum takıldı ve tahlil yapıldı kanda enfeksiyon çıktı ama % 50 covid de olabilir dedi yarın dahiliye görsün test yapıp yapmamaya o karar versin dedi. Çok korkuyorum bebeğime bişey olur mu diye 😔 dua edermisiniz oğluma ve bana