Merhabalar ben gittim inanılmaz ilgili doktor:)
ben kilolu gebeyim ve plasentam ön tarafta bebeğim de sağolsun arkası dönüktü herseye bakmaya çalıştı ama dönmesi gerekiyordu 30 dk baktı sonra beni dışarı gönderdi diğer hastasına baktı o arada soğuk su ve çikolata ikram etti dönmesi için tekrar içer aldı tekrar bi 30 dk kadar baktı tek tek her detayı anlattı