Cnsutygr İlk hamilelikteki belirtilerin aynısını yasayıp Farklı cinsiyet bebeği olan var mı ilk çocuğum erkek şekerli şeyler beni rahatlatırdı şimdi ikinci bebeğine hamileyim aynısı oldu acaba Buda mi erkek olur🙈
Enre Cnsutygr ben oğlumda çok tatlı şeyler yedim yerdim. Ama bunda hiç istemiyordu canm görmek bile istemiyordum tatlı şeyler bi kızım olcak inşallah doğumuma 10 gün var 😍
merve90 Ben kızımda ne yaşadıysam 2.hamileliğim aynısı olduu hiç bi fark olmadı hadi.dedim kız gelioo ama erkekmiş,😂