ikincikezanne_ Kızlar merhaba bu ikinci gebeliğim 7 haftalık hamileyim. İlk günden beri kilom hiç değişmedi ama karnımda şişlik var. Sanki 4 aylık hamile gibi ufak bi tepecik var. İlk gebeliğimde böyle olmamıştı aranızda böyle bir şey yaşayan var mı acaba ?
aysemm2525 ikincikezanne_ boyum 1.70 72 kiloyla hamile kaldim 11 haftalik gebeyim kilom ayni bnmde karnim cok sis sanki 5 aylik hamileyim ndn boyle acaba ilk gebelikte boyle bisi yasamamistim
Deletedmom95 ikincikezanne_ normal canım ilk zamanlar bende de öyleydi ama geçiyor. Bağırsaklar gaz vs şişkinlik oluyor ama dediğim gibi zamanla azalıyor zaten
MehtapErol aysemm2525 Boyum 1,60 kilom 49. 12+5 ım karnım hiç yok. Gebe değilim gibi hiç çıkmadı daha.
aysemm2525 MehtapErol bnmde ilk gebeligimde oyleydi 61 kiloyla hamile kalmistim 68 kilo ile dogum yapmistim karnim hic yok gibiydi 😊
MehtapErol aysemm2525 O zaman kişiden kişiye değişiyor yani kiminin erken çıkar karnı kiminin geç ve aziz çıkabiliyor. Bir arkadşım da hiç karnı belli olmadan yaptı doğumu maşallah
ikincikezanne_ Senadgm inşallah geçer o zaman bu gaz çok kötü valla tayt Tshirt giyip resim çeksem herkes anlar hamile olduğumu şu an 🤣
Senadgm ikincikezanne_ geçiyor yani benim geçti. Şimdi 20+6 dayım anca anca çıktı karnım. O zaman daha çok büyüktü.