Herkese merhaba
36+5 haftalığız. Kasık ağrım ve vajinal batmalarım çok fazla.. Sizlerin de tecrübelerinden faydalanmak isterim. Son zamanlarda akıntım olmasa da çamaşırım da ıslaklık olmakta ve şimdi de son 1 saattir belki 3 kere tuvalete gittim su içmedim özellikle ama idrar tamamen şeffaftı.
Sizce bu suyumdan az az geliyor olma ihtimali olabilir mi? Başına gelen varsa beni yönlendirebilir diye düşündüm.