Cemos_habes benim de doğumum kasım sonunda☺️ Açıkçası yenidoğan 6 tane şapkalı eldivenli de görümcem verdi ama yenidoğan en fazla 20 gün giyiyor diyorlar. Ve çabuk büyüdüğü için ben sadece 1 er tane 0-3 ay şapkalı takım aldım. 2 şer tane de 3-6 ay aldım.biraz büyük gelse de kollarını kıvırırım dedim. En azından 2-3 hafta giymemiş olurlar diye düşündüm.
6 tane de uzun kullu yenidoğan zıbın, bir de 0-3 ay zıbın aldım e bebekten. Yeter diye düşünüyorum. Çünkü makinada yıkamayacağım, elde yıkayacağım için sorun olmaz heralde