Emine74 valla 19. Haftama girdim ilacı bırakayım artık içmeye yim dedim çünkü iştahım açıldı yemek yiyordum falan tam olarak 17. Haftadan sonra iştahım açıldı bugün ilacı içmedim deli gibi kustum demekki geçmemiş, benim geçeceğine inancım kalmadı şahsen doğurana kadar kusucam galiba 😂 o yüzden prilam a devam eğer bulantın aşırı fazla ise 1 lokma dahi bişi yiyemiyorsan prilamı tavsiye ederim doktoruna danışıp isteyebilirsin