Pandam Bilgisi olan varmi?29 cu haftamda doktor muayine etdi sol bobrekde 6.9 sagda 3.9 geniwlenme oldugunu soyledi.korkulu bi wey olmadigini soyledi ama ben yine tedirgin oldum
Kardelenvuslat Benim hem oğlumda hem bende vardı böbrek genişlemesi doktor korkulacak birşey yok demişti doğuma yakın benim böbreğim doğduktan bir gün sonrada oğlumun böbreği normale dönmüştü inşallah sizdede öyle olur geçmiş olsun