Salise slm canım doktor kontrollerine devam et bebeğin ve senin için herhangi bi sorun teşkil etmiyorsa sancılarını ve nişanın gelmesini bekle hiç bir belirti yokken yatış yaparsan suni sanci veriyolar suyunu filan onlar patlatıyo🤷♀️ bunları korkman için değil bilgin olsun diye yazdım 🤗aslında korkulacak hiç bişey yok doğuma ne kadar sancılarla ve acilmanla gitsen senin için okadar iyi sen doğum belirtilerini anla bence ondan sonra git hastaneye☺nasipse inşallah bende öyle yapicam ama tabii en doğru kararı doktorun verir🙋♀️