Umran_32 Arkadaşlar ben bugün doktara gittim gelişmemiş dedi bana şimdide kanamam var benim gibi olan varmıydı daha önce
Semanurkeles61 Umran_32 bende 5+4 de keseyi görmüştüm 6+4 de kalp atışı için gitmiştim kese gelişmedi demişti sağlıksız bir gebelik demişti sonrada kendiliğinden düşmüştü
Umran_32 Ya ilk gittiğimde dört haftalikti geçen hafta konturole gittim kese var dedi bu gün gittiğinde de kalp atışlarını dinleyektim gelişmemiş dedi