Merhabalar, bugun itibariyle 32 haftaya girdik. Bugün kontrolde doktor bebeğimin gelişimininin bir hafta geriden geldiğini söyledi. 1800 gr. kilosu. Kafaya takmamamı söyledi ama elimde değil, üzüldüm. Üzülüyorum da. Bunun yanısıra idrar tahlili istedi verdim. Mailleşerek iletişim kuruyoruz yoğun enfeksiyon olduğunu yazdı mailinde. Hiçbir sorunum yok aslında idrar yolu enfeksiyonu ile ilgili ama bilemedim ne yapacağımı. Henüz bir yere bağlamadık konuyu ama kafamı kurcalamakta. Beş gün evvel evde teyzeme ağda yaptırmıştım tüm hijyenik kurallara uyarak ama ondan olabilir mi diye düşünüyorum, doktoruma da yazdım bakalım ne diyecek. Benzer sorunları yasayanvarsa lütfen içimi rahatlatabilir mi? Hem bir hafta gelişim geriliği hem de idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu öğrenmem beni çok düşündürüyor. 😔