Şuan 33+4 üm serklajlıyım
4 gündür özellikle yatarken çok baskı oluyordu sağa sola çok zor dönüyordum canım yanıyordu dün akşam artık adım atamaz oldum ağrıdan ve hemen acilden giriş yaptım bebeğim makat pozisyonuna geçmişti ama bunun aşrılarımla bir alakası yokmuş. Bu arada karnımda sürekli sert doktor nst istedi sancım çıkmadı yatış vermek istemiyorum evde parol iç geçmezse yarın sabah gel tekrar dedi.İlacı içtim ama ağrılarım dünmedi 2-3 saat sonra anca dalabildim sabah kalktığımda çok fazla ağrım yoktu ama yine de vardı ağrım doktoruma yazdım hemen gel erken doğum olabilir dedi tekrar gittim ama yine adım atarken zorlanmaya başladım muayne masasına yattığımda doktorum elle yaptığı karın muayenesinde sancılarımın oldUğunu söyledi ultrasonla baktı ve ağrımın olduğu yerde ( ben ağrı noktamı belirtmedim) hassasiyet olduğunu söyledi. Dikişi kontrol ettiğinde ise serklaj dikişin gergin olduğunu ve akıntımın yoğun olduğunu söyledi. Kan idrar istedi enfeksiyon için her zamanki gibi az idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendik. 2 dok ciğer geliştirici oldum yarın tekrar 2 doz daha olucam. Eğer ağrılarım salı gününe kadar geçmezse artarsa doktorum doğumu konuşucaz dedi. Lütfen 34 haftada doğum yapan varsa bebekleri küveze girdimi girdiyse ne kadar kaldı yazarmısınız