Melikebalcan Bebeğiniz kaç haftalıkken kalp atışını duydunuz ben 4 gün önce muaneye gittim 6 haftalık dedi henüz kalp atışı yok dediler oysa oglumsa 5 bucuk haftalkken ögrenmiştim 2 hafta sonra tekrar gel dedi doktor bakalım ne dicek merakla bekliyorum
Melikebalcan DamlaMucize 6 haftalıkta kese gözüktü benim bebeğin gelişeceği yerse oluşmuş ama kalp atışı yoktu bende korktum ne yalan söyliyim bu haftayı atlatıyım gidicem tekrardan doktora kalp atışlarını duymak in sabırsızlanıyorum
Mom5 6 haftalıkken gel bakıcaz demişti bugün gittim şükürler olsun çok güzel ritimlerini duyduk 8 hafta 5 günlüksün dedi bi anda bende anlamadım ama olsun şükürler olsun kurban olsunlar onun kalp atışlarına 🥰