Kızlar 11+5 günlük hamileyim 8 haftalıkken ve 10 haftalıkken hafif kanamalarım oldu 11. Haftanın başından beri de khaverengi ama çok çok az akıntım oluyor wcye gittikten sonra peçeteye bi kaç damla gelirse geliyor ilk gğn sarımsıydı sonra açık kahve gibi oldu 2 gündür sadece sarı geldi bugun koyu kahverengiye döndü kanama rengi progestan sabah akşam fitil alıyorum haftalık proloton iğnem var acaba bu kahverengi akıntı neden oluyor ilk bebeğimi erken doğum ile kaybettim buna da birşey olaca diye korkuyorum çarşamba günü randevum var ama eğer artarsa kahverengi akıntı paZartesi gideceğim başınıza böyle birşey geldi mi korkmalı mıyım