Yaseminakkoyunk Kızlar çok afedersiniz ama sürekli gaz çıkarıyorum bunun doğum belirtisi olduğunu duymuştum ne kadar doğruluğu var bilen varsa biraz bilgilendirirmisiniz 3 gündür sürekli var ve bebeğim sürekli sertleşiyor
2020-2020 Yaseminakkoyunk yaaaa ben açıcaktım bu konuyu açmaya utandım biliyomusun 😂😂 bende 39+0 ım. Bende de 4-5 gündür acayip oluyor gerçekten doğum belirtisi mi kaç güne gelir inşallah 😀
Mervenur_kcbs Yaseminakkoyunk ayyy bizim evdekiler artık bıktık diyor ben 35+1 popişim durmuyor valla ya 😬😬 bu gaz nerden toplanıyor karnıma anlamıyorum da
1Kubrakara Yaseminakkoyunk bende 31 haftalık hamişim 2 haftadır aralıksız bende de oluyor gaz çıkarma engel olamıyorum. Benim baya erken başladı
annecikk_ Yaseminakkoyunk Hanimlar ben 32 haftalik gebeyim bebek geceleri cok oynuyor sertlesiyor arada belime sanci giriyor cok gaz cikariyorum dogum pozisyonundaymis enfeksyonumda var ilk gebeligim bende sanki her an bisey olcak korkusundayim🤦🏻♀️ doktor ilgisiz agresif birisydi ha hu dedi yolladi..
Yaseminakkoyunk 2020-2020 bende 39+1 oldum bak şimdi ve 4 5 gündür bende de var nedeni hala anlayamadım normalde hiç gaz çıkaran biri olamadım istesemde beceremem 😂ama şimdi sürekli ve bebek 5 10 dakika da bir kasılıupr sertleşiyor inşallah belirtidir nişan falan geldi mi sende
2020-2020 Yaseminakkoyunk gelmedi henüz İnan her tuvalete gittiğimde bakıyorum. Hemoraid acayip şişti 4-5 gündür beni çok rahatsız ediyor acaba doğumda çok zorlanırmışım onun endişesi içindeyim 😔
Yaseminakkoyunk annecikk_ başka doktora da görünmeni tavsiye ederim. Bende doktor konusunda hep şansız oldum maalesef ki. Korkma ama herhangi birşeu yoktur kontrollerini aksatma tansiyonuna dikkat et ve bebeğin hareketlerini takip et başka doktora da kendinş bir göster en azından aklında ki sorular seni yormaz
DaisyMom Yaseminakkoyunk ben daha 16+6 haftaligim ama bende de ara ara oluyor bazen bi kac gun suruyor.Yani gebelikten once de cok gaz cikaran biriydim.Bunun nedenini bende merak ediyorum 😂
Ankakusu35 Yaseminakkoyunk bebek kanala indiyse bağırsaklar aktifleşiyo bende iki haftadır öyleyim bebek kanala yerleşmii
Yaseminakkoyunk Ankakusu35 ya bencede İnternete baktım bende doktora soramadım utandım erkek olması kötü oluyor bu konularda 4 5 gündür gaz var ama sancısını çekmiyorum sadece var ve bunu atabiliyorum rahat rahat hiç benlik değil 😂 ve ishal olup kabızlığa döndüm bunların hepsi de doğumun belirtisi kendini vücüdün alıştırması rahatlatmasıymış
Yaseminakkoyunk busratunk5 İnternette okumuştum. Normalde gaz çıkarmayan ve çıkaramayan biriyim. Ama 4 5 gündür istem dışı sürekli oluyor