EsmaAsena 7 temmuzda dogum yaptim.
Dr mine atli idi. 30 haftada gitmeye basladim. Gayet ilgili ve tum sorularima cvp veriyor ayrica tel numarasini verdi ordandan istedigim sorularimi sorabiliyorum . Tahlil yapsa bile gelmem zorunda degildim wp bana msj at bn sana haber veririm dedi hep.
Odalar tek kisilik gayet iyi idi gun icerisinde 2 defa temizlemeye geliyorlar.
Ben sezaryan oldum gerek dr olsun gerek hemsireler olsun mutlaka 2 saat de bir gelir kontrol ederlerdi.
Ziyaretxi yasagi yoktu bnm zamaninda sadece gece 1 kisi kalıyor ama oda donusumlu olabiliyor saat 10 ziyaret yasagi son ama biraz daha gec cikabiliyor.
Hastane uvretsiz dogum cekimi yapiyor hem dogumda hem odada bebekle cekilip albumveriliyir
Odaniz susleniyor kucuk hediler birakiyirlar odaya
Gayet guzeldi ben cok.memnun kaldim