28 haftalık hamileyim çok enişeleniyorum vücutta pıhtı emboli riskiyle yaşıyorum, Covit 19 pozitifti tedavi gördüm geçti çok şükür negatife döndü ama değerler aynı kaldı gittiğim doktorların bi kısmı normal diyo bi kısmı acil müdahale diyor kafam çok karıştı yardımcı olabilir misiniz 😢