Kızlar selam 👋 39+6 haftalık hamileyim.son günlerde aşırı derecede susuzluk hissediyorum sanki hayatım boyunca hiç su içmemişim gibi iştahla ve sürekli içiyorum ama yinede susuzluk hissi geçmiyor ayrıca bu durum yemek için de geçerli bikaç gündür geceleri bile saat başı mide gurultusuyla uykumdan uyanıp yemek yiyorum ve hiç tok tutmuyor gibi hemen geri acıkıyorum.sizce bunlar normal mi? Vücudum ne yaşıyor böyle😬 aranızda benim gibi olan var mı?