Elenilter Zeykem kokuluysa doktora gıtmenı tavsıye ederım enfeksıyon vardır benımde o haftalarda vardı cnm
Bebegmm 19+5 bende de var malesef beyaz akinti surekli ic camasiri degistirmek can sıkıcı 😑 umarim normal bi durumdur .
Nero BuseArac canım elinden geldiği kadar bol su iç hiç elinden suyu düşürme. Ben ne zaman enfeksiyon ve akıntım olsa su içerek geçirdim..
BuseArac Nero yaaaa şuan konuyla alakalı değil ama sana bişey sormak istiyorum. Maşallah maşallah o resim senin miniğin resmî mi 🙈 kaç haftalıkken çekildi ?
adeslarud 36 haftalığım akıntı derdi bende de var pamuk kullanıyorum çamaşırımı da gerektikçe degistiriyorum hiç rahatsız etmiyor
damlaikan sengulmehmet BuseArac bende bıktım kokusundan da akıntısından da bide malum zırt pırt wc gidiyorum günlük pet sakın Kulanma bence ben kullandım iltihap oldu akıntı rengi beyazken yeşile döndü karın ağrıları idrar yaparken yanma bıraktım kullanmayı mahvoldum