Bgmky Bebeğim göğüs altımda falan oynuyodu çoğu zaman ama son 1 haftadır kasık ağrım var ve göbek deliğimin altında oynuyor. Korkuyorum erken doğum belirtisi yazıyor çoğu yerde. Yaşayan bilen bu haftaları geçiren cevap verebilir mi normal mi bu durum ?
Gulcan0187 Bgmky bende 24 Haftalığım bebek sürekli dönüyor tek bi yerde hareket etmiyor. bazen yukarlardan tekme atıyor bazen kasıklara doğru. İçinin rahat etmesi için doktorunla görüşmen daha iyi olur
61Aysen Bgmky bnmde ole gobegim altinda oynuyo bazen gezinirken gobegimn etrafinda kipirdiyo gbi erken dogummu oluyo öyle kafaya takrm bn smdi bn norml geziyo surkli die düşünüyodm
Bgmky 61Aysen canım benim hep orda ama o kafama takılan. Ara ara yer değiştiriyodu zaten ama şimdi hep kasıklarıma yakın yerde 😔