Efsunnaz Baharkrt evet 32. Haftadayim benim bebegim icin de bobrek genislemesi oldugunu soyledi ama minimal duzeydeymis. İcim icimi yedi acaba baska bir seyden mi diye 😞
Ceydaaaaa Baharkrt Hiç sorun etme cnm çok şükür geçiyo benimde 24. Haftamda genişleme olduğunu söyledi doktor şimdi 30. haftaya girdik çok şükür geçti. Zaten doktorum çoğu hamilelerde olduğunu ve zamanla geçtiğini söylemişti :) İçini rahat tut 🌸
Sukut66 Baharkrt bnmde bagirsaginda genisleme var baya sinirdaymis 27. Haftamdan beri var suan 31+5 hala artis gosteriyo yasayan varmi
prensmusta Baharkrt bizimde detaylı da çıktı sağ böbrek genişlemesi,Prof dr yapmıştı detaylımı,o da ,kendi dr umda korkulacak bişey değil ,erkek bebeklerde oluyor dedi,doğunca sünnet yaptırırsınız geçer dedi,inşallah 🤲
brcbr Benimkinde varmış ama 6 mm ye kadar normal dedi doktor kaç olduğunu söylemedi benimkinin , 27.haftadayım
Baharkrt Efsunnaz erkek bebeklerde oluyormuş genelde doğumdan sonra düzenlense çok fazla oluyormuş inşallah öyledir sizinki
Efsunnaz Baharkrt evet banada oyle dedi doktorum erkek bebeklerde oldugunu dogumdan sonra kontrol edilmesi gerektigini belkide doguka kadar kaybolabilecegini soyledi ama buradan ya da internetten bir cok sey okuyunca saglikli dusunemiyor insan
Ffc2224 Ceydaaaaa canım benimde 23+5 bugun kontrolden geldim doktor bebegin sol böbreginde sagdaki böbrege göre genişleme var dedi takip edelim 3 hafta sonra tekrar gelin bende baya korktum inşallah gecer
Evlat_can Baharkrt bende 32.haftadayım banada sağ böbreğinde 3mm genişleme var ama korkma bu normal boyutta dedi
NghnBzdmr Aynı durumu bende yaşadımmm ( 27 haftalığım ) gerçekten de zor ilk duyduğumda ağlamıştım inşallah hepimizinki de doğana kadar kaybolur
glsrtpee Evet benim de bebeğiminin 2 böbreğinde büyüme var dedi doğumdan sonra geçiyormuş genellikle inşallah öyle olur 🙏🏻
Gozde_coskun Baharkrt benım detaylıda görmustu bır böbrek digerıne göre buyuktu , kendı doktorum genelde erkeklerde olur bıde genelde herıkısınde görulur sende 1ınde var cok kafaya takılcak bısey degıl , sonucta ıdrarını yapmayı bılmıyolar o an yapmamıstır dedi sonuc olarak gecıyor dedi bende üstünde durmadım 1 2 kere muanede sordum snra konuyu kapadık
Baharkrt Gozde_coskun evet eğer suyu iyiyse böbrek çalışıyor demekki korkulacak bir şey yok dedi inşallah öyle olur takip altındayım 😔
Ysmnn_38 Benim bebeğimde de çıktı sadece sağ böbreğinde şuan takip ediliyor inşallah doğuma kadar kendiliğinden geçer😔