Busbus54 32+6 daha makat geliş çok memnun duruyor dönmezse sezeryan olcam bu gidişle. En erken tarih ne zamana verirse onu almayı düşünüyorum çıksın içimden korkuyorum az hareket etti bugün çok yoruldum bişey olur mu falan diye hep bi kuşku 25 haftaya kadar hiç böyle şeyler düşünmezdim ne zaman ki o tekmeleri
gümbür gümbür gördüm hissettim ödüm patlıyor kaybetmekten sırf o yüzden bazen beklemesem sezeryan mi olsam 38 e kadar gelmezse diyorum.. Allah herkese hayırlı doğumlar versin 🙏🏻💖