Kubraskbayram Kızlar ben çalışıyorum şuan 30+5gun 32 haftada rapor almam gerekiyor ..32+1 yada 32+2 gün geçse o raporo alabiliyormuyum
Nrn Kubraskbayram sorun olmaz canım çalışmak istediğni söylediğinde bebeğin durumuna bakıp doktor e devlet sistemine girip sanada cıktı verıyor bende 36haftaya kadar rapor aldım bakalım ☺
Kubraskbayram Ben Etlik Zübeyde hanım da kontrollere gidiyorum ama doktor devamlı değişiyor o sorun olurmu