vuslatim34 Kızlar bugün aşılama oldum doktor sonuçlara bakmadı .Yıkandıktan sonra filan nasıl bakar mısınız
afrasil vuslatim34 valla anlasam yardımcı okacamda çözemedim . Sadece +4 ileri hareket diye biliyorum nasıl 0 oluyor .bide aşılamadan önce sperm testine bakmak gerekmiyor mu
afrasil vuslatim34 neye göre aşılama yaptılar . Sperme bakmadan aşılama yapılmaz ki anlamadım yani devlet mi özel mi
Nasippp vuslatim34 olmadı o sonucu başka doktora gösterin pazartesi ay valla gerildim ya bizim de şansımız vallahi insan gibi bi doktora denk gelemedik
afrasil vuslatim34 neye göre aşılama yaptı ? Sperm testi görmeden aşılama yapılmaz ki ben bu şekilde biliyorum . Bu yuzden zaten istenir
Happybsrn vuslatim34 keşke sen yeniden yaptırsaydın eşine ..Bak ben eşime Perşembe yaptırdım bu hafta doktora gidince göstermek için ona göre yol alalım diye
vuslatim34 Happybsrn canım zaten kağıdın üstündeki normal test altındaki aşılama için spermlerin yıkandıktan sonraki değeri yani aşılama yapmadan doktor baksaydı zaten aşılama olmicakti.