Eveet nasip oldu sonunda 2. Kez doğum hikayemi yazmak okumak isteyen arkadaşlar olursa ilki Bahar bana erken geldi olarak arayabilirsiniz 😍
İlk doğumum sezaryen olduğu için buda sezaryen oldu haliyle.
Kızım 1 hafta geriden geliyordu son 1 ay sıkı doktor kontrolündeydik çok şükür aksilik yaşamadan 2 Eylül saat 11.25 de gözlerini açmış minik papatyam🌺çok şükür iyi geçti evet 2. Sezaryen gerçekten çok daha rahat geçiyor ki benim ilki de kolaydı.
Böyle rahat olmayı yürümeye ve bol su içmeye bağlıyorum bugün 9. Günüm ne gaz sancısı çektim ne de dikiş ağrısı yaşadım bolca yürüdüm .
Yine tavsiyelerim olacak sizlere.
Yanınıza kesinlikle almanız gereken zımbırtılar👀
Saç kurutma makinası ( çok terledim ve saçlarım ıslak kalmasındı😎)
Deepend,hayat kurtarıyor.
Bolca gecelik,elbise alın mümkünse pijama almayın bile kanama çok olunca gecelik daha rahat oluyor.
Tokasız sakın hasteneye girmeyin 😂
Ve kesinlikle çorapsız gezmeyin fena ga doluyor insanın karnına
Günlük kullanabileceğiz bir terlik seçin ayaklar çok şişiyor narkozdan.
Ben kavuştum artık darısı tüm yolunu gözleyen, isteyen, bekleyen hakeden tüm kadınlara nasip olsun.
Yürek sızılarım 1 di 2 oldu isimlerini duydukça yüreğim titriyor resmen ❤️ annelik ve evlat kadar güzel birşey yok şu hayatta. Hepinize teşekkür ederim Allah’a emanet olun heekese hayırlı doğumlar 🌺