Melikeksr az önce de farklı bir posta yazmıştım. Sezaryanla ilgili açıldığında genelde aynı şeyi yazarım. Kimi sezaryan zor der kimi normal doğum. Ama bu kişiye göre değişir. Yani denemeden bilinmeyecek birşey benim fikrimce. Ben çok kolay geçirdim hamd olsun. Sormak istediğiniz varsa yanıtlayabilirim