Merhaba iyi günler kizlar ilk oğlumda da bu uygulamayı kullanıyordum doğum yapınca happykids kullandım şuan 2. Hamileliğim henüz çok yeni 7 haftalık ama bu sefer özele gitmek istiyorum hastane ve doktor tavsiyelerinizi alabilmek için bu postu açtım şimdiden teşekkürler 😊