Mavininannesiseyda Kızlar 6 haftalık hsmileyim ve vücut olarak çatlağa çok müsaitim. Sizler çatlak kremi vs kullandınız mı önerebileceğiniz iyi bir ürün var mı?
Cemrreedemirci Mavininannesiseyda daha çok erken çatlamak için. Ama bence vücut losyonlarına başla ben 15.haftada başladım. Her gün düzenli nemlendir kilo almaya başlayınca da profesyonel kremlere geçersin. Yoğun nemlendiricilerle birlikte.
ikizminikler Mavininannesiseyda doktorların önerdiği lierac ama biraz pahalı biooil felanda çok konuşuluyo ucuz olanlardan ben onu kullandım ama yine çatladım çatlamaya müsaitsen bişey iyi gelmiyo diyorlar ben 5. Ayımdauım mosmor her yeri karnımın
Bonnusimo Mavininannesiseyda şimdiden başlamanı tavsiye ederim olacağı varsa bile daha az olmasını sağlar bence. Ben 10 haftalıktan beri kullanıyorum bişeyler😂 biooil ile basladım 6.ayımdan sonra palmers kullanmaya basladım 31 haftalıgım henüz yok en azından kaşıntımda yok bi aralar vardı cünkü
Figen Mavininannesiseyda bende ilk hamilelğimde 18 kilo aldım mustela kullandım hiç çatlağım olmadı şükür 🙏🏻
Mavininannesiseyda ikizminikler pahalı dediğin ne kadar canım 😕 en korktuğun şey bacaklarımda falan var zaten iyice şişersem benim de olur. Ama her anne güzeldir diyip moralimizi bozmayalım 🥰
ebru-33 Mavininannesiseyda bn mustela kullanıyorum huc catlk olmadi 33 haftalik hamileyim. 7 kilo aldm toplllmda
ebru-33 Mavininannesiseyda bn mustela kullanıyorum huc catlk olmadi 33 haftalik hamileyim. 7 kilo aldm toplllmda
Mavininannesiseyda ebru-33 ne gğzel az kilo almışsın zaten zayıf biri miydin bazıları yese de almıyor
Mavininannesiseyda Figen doktor mu yazdı eczaneden mi aldınız bunu öneren ikinci kişi oldunuz benim daha yeni diye kendimi çok kaptırmak istemedim Pazartesi ilk defa doktora gideceğim her şey yolundaysa ilk işim krem almak olacak
Seyma-Liva Bende bio oil kullandım 10. Haftadan itibaren 31. Haftadayım hiç çatlağım olmadı şimdi günde 2 ye çıktım bakalım😊
Figen Mavininannesiseyda yok doktor yazmadı ben kendim araştırmıştım. İntten sipariş vermiştim karnım çıkmaya başlayınca sürdüm.
Melis-34 Mavininannesiseyda Benimde her yerim kırmızı kırmızı çatlak 😭 kullananlar LİERAC tavsiye ediyor