ardelancck Biz buradayız🤗elimizden geldiğince yardımcı olup,tecrübelerimizi sonuna kadar aktarır,dua ederiz.Sezaryenden de korkmayın,herkesin doğum biçimi,acıya eşiği kendine has. Siz çok güçlüsünüz süreci en güzel şekilde tamamlayıp yavrunuza kavuşacaksınız inşallah.O mis kokuluyu kucağınıza aldığınızda tüm dert,tasa,yalnızlık,çektiğiniz acılar pufff olacak🥰