Damlasim ya resmen aynı şeyleri yaşamışız banada ilk kanamamda aynı şeyleri yaptılar kan uyuşmazlığı iğnesi vs doktor banada bebek iyi dedi ve o ciddi kanamaya rağmen pzt dr a gidicem ama o kadar korkuyorum ki kalp atışları durdu mu falan diye çünkü bazı düşükler reaksiyon göstermiyormuş 1 hafta öyle kalbi durmuş bebekle yaşadı yengem