Askk Ben ilk doğru cinsiyetimi Yenimahalle’de öğrendim . ☺ 16. Haftamdaydım ama . Daha önce de Mardin’de bir devlet hastanesinde 13 haftalıkkrn yanlışta olsa söylemişti doktorumuz . Yenimahalle’de doktorumdan çok memnunum . Özeldeki doktorum kadar ilgileniyor . Siz hangi doktora gideceksiniz ?