Hashasinannesi Arkadaşlar bebeğimin kilosu 33+5 de 2400 idi. Tam bir hafta sonra bugün yani 34+5 de 2600 olmuş. 1 haftada 200 gram almış. Normal mi sizce daha fazla alması gerekmiyor mu
Eceunverkanra Hashasinannesi Yok az degil aksine gayet normal 1 haftada ortalama 200-250gr aliyorlar bu haftadan sonra.
Miyne89 Hashasinannesi bana da hemşire 200 250 gr alir haftada dedi insallah benimki de almıştır bak seninki almış maşallah
Hashasinannesi Eceunverkanra evet zaten doktor normal olduğunu söyledi ama insan yine de tedirgin oluyor. Ben haftada 250-300 civarı alır diye tahmin etmiştim ama öyle değilmiş demekki teşekkür ediyorum ☺️
Hashasinannesi Miyne89 aynen normalmiş. Almıştır tabiki de insan almayacakmış gibi düşünüyor ama alıyorlar gayette☺️
Eceunverkanra Hashasinannesi Kilolu bebek saglikli bebek demek değildir ☺️ O yuzden kilosuna cok takılmayın haftasıyla uyumlu masallah onemli olan saglikli olmasi ve haftasina uyumlu bir sekilde alt veya ust sinirda kilo almasi ☺️
Ayca6868 Hashasinannesi önde dedi canim ben son adete göre 32+4 haftalik hamileyim ama 35 ciktim ultrasonda tam 35 le uyumlu dedi kilosu
Hashasinannesi Eceunverkanra ya evet çok haklısınız aslında. Ama ister istemez acaba sağlıklı besleyemiyor muyum diye düşünmeden edemiyor insan. Ama doğru diyorsunuz sağolun 🙏🏻😍
Ayca6868 Hashasinannesi amin canim hepimiz insallah senin bebisin kilosu gayet onde masallah az degil yani😘