Arkadaşlar 1 hafta oldu sezeryan olalı ancak sizdede böylemi yoksa bende ters giden biseymi var anlamak istedim.idrar yaparken dikis yerlerinden içeri batma gibi hissediyorum içerisi yara olduğu için normalmi yoksa sadece bendemi oluyor.boyle idrar yaparken yanma değilde batma gibi kendimi kasıyorum biraz sizdede oluyormu