Asel61 Yesimtzn sadece şancı odasında kimseyi almıyorlar orda tek kalıyorsun bide esin refakatçi olamıyor
Asel61 Yesimtzn şuan koronodan bilmiyorum kimseyi aliyorlarmi ama kadın refakatçi alıyorlardı bi tane ben kalmistim ama enistem sadece ziyarey zamani gelebildi bide odalar iki kisilikti
Asel61 Yesimtzn bende suan edirne uzunkoprude bir tane hastane ve doktor var mecbur ona gidicem devlet hastanesi bakım.konusacam özel oda tutabiliyormuyuz diye ne direkler oda lar belki koronodan tek.kisiliktir onuda bilmiyorum her hastane farklı oluyor